Załóżmy że mamy już firmę, mamy produkt i mamy zespół sprzedażowy. Będziemy trudnić się sprzedażą detaliczną. Musimy teraz jakoś wyposażyć swój salon sprzedaży. Wyposażenie i wystrój muszą harmonizować z naszą działalnością. Muszą być atrakcyjne dla klienta i pobudzać jego apetyt na zakupy.

Dobre meble generują wyniki sprzedaży

solidne meble do salonu sprzedażyPrzede wszystkim musimy zakupić solidne meble do salonu sprzedaży. Doboru musimy dokonać w zależności od charakteru naszego towaru. Jeśli sprzedajemy ubezpieczenia, powinniśmy się wyposażyć w biurka i fotele. Jeśli prowadzimy sprzedaż detaliczną, na przykład artykułów myśliwskich. Musimy się zaopatrzyć w wieszaki na ubrania, witryny wystawowe, przepierzenia do przebieralni, stojaki na broń i tak dalej. Jedną łączącą wszystkie dziedziny kwestią, jest solidność mebli. One działają na podświadomość klienta, jeśli w salonie sprzedaży ubezpieczeń, usiądzie on w wygodnym, porządnym fotelu, oprze się o porządne biurko. Poczuje się bezpiecznie, a przecież po to właśnie przyszedł kupić ubezpieczenie, żeby czuć się bezpiecznie. Dlatego będzie skłonny wydać więcej pieniędzy. Wyobraźmy sobie teraz, że klient usiądzie na rozchwianym, tanim stołku. będzie się zastanawiał czy z niego nie spadnie, podświadomie odczucia związane ze stołkiem, będzie projektował na nasz produkt. W taki sposób straci do nas zaufanie i zatrzaśnie przed nami swój portfel.

Nie bagatelizujmy kwestii mebli w salonie sprzedażowym. Są one naszą wizytówką, w ten sam sposób co obsługa salonu sprzedaży. Uśmiechnięty sprzedawca i porządne meble, potrafią zdziałać cuda jeśli chodzi o wyniki sprzedaży produktów. Jest to jedna z podstawowych zasad rządzących handlem. Dołączmy do pierwszej ligi sprzedażowej świata i podarujmy dobre meble klientom.