Kilka dni temu mój narzeczony wpadł na szalony pomysł. Okazało się, że dostał urlop w pracy i mogliśmy sobie odpocząć. Myślałam, że spędzimy tych kilka dni w domu, jednak on wymyślił coś innego. Na szybko zarezerwował nam nocleg w górach i miał być to nasz taki pierwszy wspólny wyjazd na wakacje. Wcześniej nie mieliśmy bowiem okazji.

Przytulny pokój w Białce

pokoje BiałkaNie mogłam się doczekać aż nadejdzie czas odpoczynku. Następnego dnia po oznajmieniu niespodziewanych wakacji, czekałam już spakowana i gotowa na wyjazd. Dojechaliśmy,a po drodze mijałam wspaniałe widoki i dużo śniegu, za którym bardzo tęskniłam. Zapomniałam wziąć ze sobą suszarkę do włosów. Na szczęście pokoje Białka miała bardzo dobrze wyposażone. Była suszarka i to bardzo porządna. Wysuszyła mi włosy w kilka minut. Wystrój pokoju również zachwycał, wszystko było bardzo przemyślane i ładne. Cieszyłam się, że nasz pierwszy wspólny wyjazd był taki udany. Do dyspozycji mieliśmy kuchnię na parterze. Mogliśmy gotować sobie obiady. Śniadania mieliśmy wykupione. Po rozpakowaniu się wybraliśmy się do miasta. Podziwiałam wspaniałą Białkę i byłam nią zachwycona. Nigdy wcześniej nie byłam w górach i żałowałam. Wcześniej wybieraliśmy morze, gdy jeździłam z rodzicami. Najbardziej podobał mi się nasz hotel z całego wyjazdu, gdybym tak miała podsumować. Był bardzo przytulny, mieliśmy nawet owcze dywaniki. Właściciele zadbali o odpowiedni wystrój, tak luksusowe wnętrza wcześniej podziwiałam tylko na filmach.

Jestem pewna, że następny wyjazd znowu spędzimy w górach. Wspaniale się bawiliśmy, większość czasu oglądaliśmy filmy w hotelu, spacerowaliśmy i robiliśmy zakupy. Ten wyjazd bardzo nas do siebie zbliżył. Nie spodziewałam się aż tylu miłych chwil. Białka jest niesamowita. Poleciłam to miejsce wszystkim znajomym i rodzinie i może za rok wybierzemy się tam też z przyjaciółmi.