Czym byłyby firmy bez wyróżniającego je spośród milionów innych przedstawicieli biznesu logo? Jak bez tego drobnego znaczka graficznego bylibyśmy w stanie rozróżnić i zapamiętać poszczególnych przedstawicieli różnych branż. Z pewnością byłoby to trudne. Wystarczy rozejrzeć się po głównej ulicy miasta, by dostrzec otaczające nas zewsząd zawierające logo reklamy. To pokazuje, jak istotną rolę w marketingu ten mały znaczek odgrywa.

Koszt zaprojektowania logo zwróci się

projektowanie logo - cenaTo oczywiste – każdy z nas bardziej ufa temu, co zna. A co znamy lepiej niż symbole poszczególnych firm, otaczające nas praktycznie bez przerwy, gdzie byśmy się nie znaleźli? Nasza podświadomość wręcz przesiąknęła wizerunkami tych przedstawicieli okrutnego świata biznesu, którzy uwierzyli w to, że jeśli chodzi o projektowanie logo – cena nie gra roli – a przynajmniej jest to bardzo dobra inwestycja. Znaczek firmowy świetnie oddający charakter firmy i przy okazji na długo zapadający w pamięć to już połowa sukcesu – albo chociaż pierwszy dobry krok na drodze do finansowej niezależności. Im bardziej znany wizerunek, tym więcej potencjalnych klientów zechce mu zaufać, a jeśli w dodatku produkt będzie dobry i godny polecenia – wówczas nic nie stoi już na przeszkodzie do sukcesu w postaci ogromnej góry pieniędzy – i przy okazji pełnych rąk roboty, gdy zaczną przychodzić zamówienia od rozentuzjazmowanych nabywców.

Bez znaków graficznych nasza kultura nie mogłaby istnieć – zbyt wiele aspektów życia na nich oparliśmy. Bez nich nie funkcjonowałby ruch drogowy, nad prostymi przekazami musielibyśmy rozwodzić się w nieskończoność. W końcu, jak to mówią „jeden obraz wart jest więcej niż tysiąc słów”. Kto by pomyślał, że to powiedzenie potwierdzi swą prawdziwość nawet w sferze biznesu?

Kategorie: Usługi