Mało jest rzeczy, które łączą wszystkich ludzi. Jakby się zastanowić to jedni mieszkają w domach, inni w mieszkaniach. Jedni lubią ozdabiać ciało, drudzy nie. Ale łączy nas to, że wszyscy chodzimy po zakupy. Mimo tego, że coraz częściej robione są one online, to nikt nie zrezygnował całkiem z zakupów stacjonarnych.

Jeden z najtańszych gadżetów reklamowych – torba papierowa

torby papierowe z logoJest to świetny argument dla osób zainteresowanych reklamą. Tę można nadrukować na torbach zakupowych. Świetna sprawa, bo reklama raz wykonana, wędruje w świat i robi reklamę dalej – już bez pomocy przedsiębiorcy. Jakie torby mają najlepszą moc reklamową? Te, których jest najwięcej, czyli papierowe. Tych wydaje się mnóstwo, ponieważ są najtańsze. Jeśli dla kogoś ważne jest środowisko naturalne wybierze torbę papierową lub bawełnianą. Bawełniana z kolei jest droższa i trzeba ją ze sobą nosić. Dlatego logo na torbie papierowej jest świetną formą reklamy. Używa ich mnóstwo osób, nawet nieświadomie. Jeśli będziemy się zastanawiać, czy wydać pieniądze na torbę bawełnianą, to torba papierowa może być nawet gratisem od firmy, z powodu niskiego kosztu jej produkcji. Dlatego torby papierowe z logo firmowym od dawna są hitem za oceanem. U nas wtedy panowała moda na torebki foliowe. Teraz z powodu przepisów i gustów Polaków, widać zupełnie coś innego. Przedsiębiorcy również doceniają moc reklamową tych toreb. Tanie, estetyczne, bo z naszym logo i ekologiczne.

Argumentem „za” jest również to, że torby użytkują osoby, którą są naszymi klientami, czyli jakby twarzami naszej marki. To nie są osoby anonimowe, z ulicy, nikomu nieznane. Jeśli nasza sąsiadka będzie miała taką torbę z nadrukiem, to wzbudza to nasze zaufanie. Znaczy, że ona również skorzystała z tego produktu czy usługi i jest zadowolona.

Kategorie: Marketing